Nytt år. Nya ideér. Gammalt garn

Så har vi vänt blad igen och ska lära oss skriva 2017, brukar ta sin tid iallafall för mig. Det här året börjar jag med att fira en liten tös som fyllde år dagen före julafton och hennes syster som fyller idag den 10/1. Det är ju som det är att hinna med alla måsten före julafton så idag ska dom firas tillsammans. Jag vet att paket aldrig är fel så det blir nog hur bra som helst. Önskemålet var Hello Kitty och beskrivning på henne var inte svårt att hitta på nätet. Sen går ju mitt barnasinne igång och det fick bli en lift, filt, klänningar och kudde till. Ja måtte jag aldrig tappa detta barnasinne, speciellt när man har småttingar runtomkring sig som liksom jag tycker dom duger.. än så länge ska jag kanske tillägga. Men så länge jag ser glädjen över det hemknåpade så kör jag!

                                                                       

Gott nytt pyssel år!